vervolg berekening

“Ik had niet verwacht dat mijn overstap zo soepel zou verlopen, daar zag ik toch wel enigszins tegenop.”
10 Ruud uit Herkenbosch
Ruud uit Herkenbosch
Wat is de impact van kernenergie?
“Ik heb samen met Pure Energie een heel slim en voordelig overstapplan bedacht, dat inderdaad heeft gewerkt en me veel heeft bespaard. W...”
10 Hester uit Den Haag
Hester uit Den Haag
Als je hier je hand voor het stopcontact houdt, voel je de wind.
Klantenvertellen
“Duidelijke website en aanmelding. Supersnelle afhandeling en ontvangstbrief.”
9 Marcel uit Dronten
Marcel uit Dronten
Partners
Supermarkt met duurzame producten.
Klantenvertellen
“Het hele 'aansluit' proces verliep uitermate soepel en Pure Energie heeft een goede en vriendelijke klantenservice, dus voor mij is de ...”
9 Diederik uit Vlaardingen
Diederik uit Vlaardingen
Windpark
PE Logo zonder Payoff 1080x1080 px RGB
Windpark Treurenburg 's-Hertogenbosch
“Het was gemakkelijk, hoefde vrij weinig te doen. Bij vragen (mail) kwam er snel een antwoord terug.”
8 Kenny uit Erp
Kenny uit Erp
Het was liefde op het eerste gezicht.
“Het overstappen via internet was snel geregeld en verliep vlekkeloos! Keurig bedrijf!”
10 Robert uit Amsterdam
Robert uit Amsterdam
Partners
Duurzaam gebrouwen in Enschede.
“Overstappen ging heel simpel en je wordt netjes op de hoogte gehouden hoe het e.e.a er voor staat en/of er een boeteclausule vast hangt...”
9 Erik uit Hengelo
Erik uit Hengelo
Media
Tukkers naar de Tour 2017
“Bevalt prima tot nu toe, duidelijke communicatie en vriendelijke klantenservice.”
9 Welmoed uit Haarlem
Welmoed uit Haarlem
Klantenvertellen
Ze maken het heel gemakkelijk
“Ik vind de toon van de mails erg vriendelijk en prettig. Ik heb niet het idee dat er een grote energieleverancier achter zit maar meer ...”
9 Francesca uit Utrecht
Francesca uit Utrecht
Klantenvertellen
Meilink Nederland
“Een energiek, jong en mooi bedrijf.”
10 Robert-Jan uit Hengelo
Robert-Jan uit Hengelo
Media
Zo bouwen we een windmolen
“''Super geregeld. Een geweldige en vriendelijke klantenservice die je deskundig te woord staan.''”
10 Pauline uit Weert
Pauline uit Weert
Supporter ben je in slechte en goede tijden.
“De manier waarop informatie werd verstrekt, was zeer prettig. De manier waarop ik ben geholpen om mijn energiekosten kritisch te bekijk...”
9 Inge uit Enschede
Inge uit Enschede
Partners
Staan voor schoon. Gaan voor verbinding.
author image
author image