vervolg berekening

“In eerste instantie te vroeg overgestapt, had nog een contract. Netjes teruggemeld door afdeling Klantgeluk van Pure Energie. Toen ik k...”
10 Bas uit Hengelo
Bas uit Hengelo
Windpark
PE Logo zonder Payoff 1080x1080 px RGB
Windpark Nieuw Prinsenland Steenbergen
“Sinds kort ben ik klant van Pure Energie. Wat ik erg fijn vind is dat ik een medewerker gelijk aan de lijn krijg als ik Pure Energie be...”
8 Sandra uit Nieuwegein
Sandra uit Nieuwegein
Het was liefde op het eerste gezicht.
“Probleemloze overstap van mijn vorige energieleverancier naar Pure Energie.”
9 Peter uit Alphen a/d Rijn
Peter uit Alphen a/d Rijn
Klantenvertellen
Uzin Utz Nederland
“Allereerst viel het me op in de mailwisseling dat er ondertekend werd met team Klantgeluk. Geweldig! Tot dusver heeft Pure Energie dat ...”
10 Danielle uit Chaam
Danielle uit Chaam
Windpark
PE Logo zonder Payoff 1080x1080 px RGB
Windpark Maanderbroek Ede
Klantenvertellen
“Ik heb voor Pure Energie gekozen omdat zij al jaren als een van de duurzaamste energieleveranciers uit de bus komen. Het overstappen gi...”
10 Lesley uit Arnhem
Lesley uit Arnhem
Het is allemaal heel transparant. Het is wat het is.
“Het overstappen via internet was snel geregeld en verliep vlekkeloos! Keurig bedrijf!”
10 Robert uit Amsterdam
Robert uit Amsterdam
Klantenvertellen
Trebbe Bouw & Ontwikkeling
“Adequaat, meedenkend, soepel, informatief sterk.”
10 F. uit Etten-Leur
F. uit Etten-Leur
Windpark
PE Logo zonder Payoff 1080x1080 px RGB
Windpark Dintelhaven Rotterdam
“De manier waarop informatie werd verstrekt, was zeer prettig. De manier waarop ik ben geholpen om mijn energiekosten kritisch te bekijk...”
9 Inge uit Enschede
Inge uit Enschede
Ik zie het als een lidmaatschap.
“Prima service, direct contact en alles wordt keurig per mail en post bevestigd! Zeer puur allemaal, ga zo door!”
9 Gerben uit Epe
Gerben uit Epe
Klantenvertellen
Meilink Nederland
“Geen opdringerige werknemers. Nemen de tijd voor je en willen graag meedenken.”
8 Job uit Voerendaal
Job uit Voerendaal
Wat is de impact van kernenergie?
“Overstap ging wat mis maar is goed opgevangen door de klantenservice. Een poosje later heb ik een fout gemaakt met het doorgeven van ee...”
9 Ron uit Maastricht
Ron uit Maastricht
Supporter ben je in slechte en goede tijden.
Klantenvertellen
“Tot nu toe zijn zowel de overstap 2 jaar geleden als de jaarverlengingen probleemloos verlopen. Vlotte afwerking jaarafrekeningen, rede...”
9 Willine uit Amsterdam
Willine uit Amsterdam
Klantenvertellen
Siers Groep
author image
author image