vervolg berekening

Klantenvertellen
“De aanvraag en afwikkeling van het contract was snel geregeld met medewerking van een behulpzame medewerker.”
8 Olaf uit Groningen
Olaf uit Groningen
Windpark
PE Logo zonder Payoff 1080x1080 px RGB
Windpark Kloosterlanden Deventer
“De informatie op de website van Pure Energie, waarbij duidelijk werd dat groen ook echt groen is, was voor mij de reden over te stappen...”
10 Adri uit Wapserveen
Adri uit Wapserveen
Het is allemaal heel transparant. Het is wat het is.
“Overstap is door Pure energie tot nu nog toe goed gegaan. Heb eenmaal contact gehad over hoe en wie en wat voor de meterstanden. Daar ...”
10 Leo uit Katwijk
Leo uit Katwijk
Klantenvertellen
Trebbe Bouw & Ontwikkeling
“Ik had niet verwacht dat mijn overstap zo soepel zou verlopen, daar zag ik toch wel enigszins tegenop.”
10 Ruud uit Herkenbosch
Ruud uit Herkenbosch
Wat is de impact van kernenergie?
“Zelfs voor een (bijna) 80-jarige is een verhuizing een simpele bezigheid.”
9 Gerard uit Steenwijk
Gerard uit Steenwijk
Zonnepanelen
Rien gaat voor zongemak
“Het overstappen via internet was snel geregeld en verliep vlekkeloos! Keurig bedrijf!”
10 Robert uit Amsterdam
Robert uit Amsterdam
Klantenvertellen
Uzin Utz Nederland
Klantenvertellen
“Dit is de 1e keer dat ik direct iemand van een aanbieder aan de lijn kreeg, zonder wachttijd. De gevraagde informatie werd mij snel en ...”
10 Theo uit Hoofddorp
Theo uit Hoofddorp
Windpark
PE Logo zonder Payoff 1080x1080 px RGB
Windpark Maanderbroek Ede
“Snel, vlot en keurige overstap. Bereikbaarheid en reactiesnelheid via Facebook is perfect!”
9 Maurice uit Hengelo
Maurice uit Hengelo
Klantenvertellen
Netjes en snel geregeld.
“Een energiek, jong en mooi bedrijf.”
10 Robert-Jan uit Hengelo
Robert-Jan uit Hengelo
Klantenvertellen
Siers Groep
“Fijn dat het gelukt is om onze groene energie-wensen te koppelen aan een aanbieder. Een aanbieder die niet extreem duur is maar wel doe...”
9 Angela uit Dordrecht
Angela uit Dordrecht
Media
Zo bouwen we een windmolen
“Het was gemakkelijk, hoefde vrij weinig te doen. Bij vragen (mail) kwam er snel een antwoord terug.”
8 Kenny uit Erp
Kenny uit Erp
Als je hier je hand voor het stopcontact houdt, voel je de wind.
“Overstap ging wat mis maar is goed opgevangen door de klantenservice. Een poosje later heb ik een fout gemaakt met het doorgeven van ee...”
9 Ron uit Maastricht
Ron uit Maastricht
Klantenvertellen
Meilink Nederland
author image
author image