vervolg berekening

Klantenvertellen
“Het hele 'aansluit' proces verliep uitermate soepel en Pure Energie heeft een goede en vriendelijke klantenservice, dus voor mij is de ...”
9 Diederik uit Vlaardingen
Diederik uit Vlaardingen
Media
Kamperen onder de windmolen
Klantenvertellen
“Ik heb niets gemerkt van een overgang van Essent naar Pure Energie. Alles is naar tevredenheid geregeld.”
9 Cor uit Hengelo
Cor uit Hengelo
Zonnepanelen
Rien gaat voor zongemak
“Snel, vlot en keurige overstap. Bereikbaarheid en reactiesnelheid via Facebook is perfect!”
9 Maurice uit Hengelo
Maurice uit Hengelo
Klantenvertellen
Datacenter Groningen
“Degelijke organisatie, een keurige prijs, maatschappelijke betrokkenheid, klantvriendelijk, duurzaam, zonder winstoogmerk en hoofdspons...”
8 M. uit Enschede
M. uit Enschede
Windpark
PE Logo zonder Payoff 1080x1080 px RGB
Windpark Dintelhaven Rotterdam
“Goed bereikbaar, door een eigen fout op een verkeerd moment afgemeld bij een verhuizing maar een dame van Pure Energie wist dat snel te...”
10 Peter uit Tilburg
Peter uit Tilburg
Supporter ben je in slechte en goede tijden.
“Snel proces, duidelijke instructies en no-nonsense.”
10 Raymond uit Langeveen
Raymond uit Langeveen
Klantenvertellen
Trebbe Bouw & Ontwikkeling
“Was een probleem met mijn gewenste datum van overstappen en het procedurele tijdstip. Eerst onmogelijk daarna door medewerker (Tim) per...”
9 Olaf uit Hoorn
Olaf uit Hoorn
Windpark
PE Logo zonder Payoff 1080x1080 px RGB
Windpark Flevoland
“De manier waarop informatie werd verstrekt, was zeer prettig. De manier waarop ik ben geholpen om mijn energiekosten kritisch te bekijk...”
9 Inge uit Enschede
Inge uit Enschede
Klantenvertellen
Ze maken het heel gemakkelijk
“De overstap is vlekkeloos verlopen en ben via de mail netjes op de hoogte gehouden gedurende de overstap. Op 'Mijn Pure Energie' staan ...”
10 Christel uit Dordrecht
Christel uit Dordrecht
Klantenvertellen
Meilink Nederland
Klantenvertellen
“Tot nu toe zijn zowel de overstap 2 jaar geleden als de jaarverlengingen probleemloos verlopen. Vlotte afwerking jaarafrekeningen, rede...”
9 Willine uit Amsterdam
Willine uit Amsterdam
Wat is de impact van kernenergie?
“Overstap ging wat mis maar is goed opgevangen door de klantenservice. Een poosje later heb ik een fout gemaakt met het doorgeven van ee...”
9 Ron uit Maastricht
Ron uit Maastricht
Als je hier je hand voor het stopcontact houdt, voel je de wind.
“Ik ben goed op de hoogte gebracht, in duidelijke taal en cijfers uitgelegd waar Pure Energie voor staat en hoe zij te werk gaan”
10 Maureen uit Doetinchem
Maureen uit Doetinchem
Klantenvertellen
Siers Groep
author image
author image