vervolg berekening

“Het was gemakkelijk, hoefde vrij weinig te doen. Bij vragen (mail) kwam er snel een antwoord terug.”
8 Kenny uit Erp
Kenny uit Erp
Media
Zo bouwen we een windmolen
“Adequaat, meedenkend, soepel, informatief sterk.”
10 F. uit Etten-Leur
F. uit Etten-Leur
Klantenvertellen
Netjes en snel geregeld.
“Overstappen ging heel simpel en je wordt netjes op de hoogte gehouden hoe het e.e.a er voor staat en/of er een boeteclausule vast hangt...”
9 Erik uit Hengelo
Erik uit Hengelo
Klantenvertellen
Siers Groep
“De manier waarop informatie werd verstrekt, was zeer prettig. De manier waarop ik ben geholpen om mijn energiekosten kritisch te bekijk...”
9 Inge uit Enschede
Inge uit Enschede
Windpark
PE Logo zonder Payoff 1080x1080 px RGB
Windpark Kloosterlanden Deventer
Klantenvertellen
“Je wordt efficient en snel geholpen en het personeel is duidelijk op de hoogte van alle zaken.”
10 Arnold uit Meppel
Arnold uit Meppel
Klantenvertellen
Ze maken het heel gemakkelijk
“Snel, vlot en keurige overstap. Bereikbaarheid en reactiesnelheid via Facebook is perfect!”
9 Maurice uit Hengelo
Maurice uit Hengelo
Klantenvertellen
Meilink Nederland
“Snel proces, duidelijke instructies en no-nonsense.”
10 Raymond uit Langeveen
Raymond uit Langeveen
Windpark
PE Logo zonder Payoff 1080x1080 px RGB
Windpark de Hondtocht Dronten
Klantenvertellen
“Dit is de 1e keer dat ik direct iemand van een aanbieder aan de lijn kreeg, zonder wachttijd. De gevraagde informatie werd mij snel en ...”
10 Theo uit Hoofddorp
Theo uit Hoofddorp
Supporter ben je in slechte en goede tijden.
Klantenvertellen
“Duidelijke website en aanmelding. Supersnelle afhandeling en ontvangstbrief.”
9 Marcel uit Dronten
Marcel uit Dronten
Klantenvertellen
Uzin Utz Nederland
Klantenvertellen
“De aanvraag en afwikkeling van het contract was snel geregeld met medewerking van een behulpzame medewerker.”
8 Olaf uit Groningen
Olaf uit Groningen
Windpark
PE Logo zonder Payoff 1080x1080 px RGB
Windpark Distripark Waddinxveen
“Overstap ging wat mis maar is goed opgevangen door de klantenservice. Een poosje later heb ik een fout gemaakt met het doorgeven van ee...”
9 Ron uit Maastricht
Ron uit Maastricht
Zonnepanelen
Rien gaat voor zongemak
“Bevalt prima tot nu toe, duidelijke communicatie en vriendelijke klantenservice.”
9 Welmoed uit Haarlem
Welmoed uit Haarlem
Klantenvertellen
Datacenter Groningen
author image
author image