vervolg berekening

“Snel, vlot en keurige overstap. Bereikbaarheid en reactiesnelheid via Facebook is perfect!”
9 Maurice uit Hengelo
Maurice uit Hengelo
Windpark
PE Logo zonder Payoff 1080x1080 px RGB
Windpark Nieuw Prinsenland Steenbergen
“Geen opdringerige werknemers. Nemen de tijd voor je en willen graag meedenken.”
8 Job uit Voerendaal
Job uit Voerendaal
Klantenvertellen
Netjes en snel geregeld.
Klantenvertellen
“Je wordt efficient en snel geholpen en het personeel is duidelijk op de hoogte van alle zaken.”
10 Arnold uit Meppel
Arnold uit Meppel
Partners
Voor wielrenners en mountainbikers.
“Overstap is door Pure energie tot nu nog toe goed gegaan. Heb eenmaal contact gehad over hoe en wie en wat voor de meterstanden. Daar ...”
10 Leo uit Katwijk
Leo uit Katwijk
Windpark
PE Logo zonder Payoff 1080x1080 px RGB
Windpark Oud-Dintel Moerdijk
“Bevalt prima tot nu toe, duidelijke communicatie en vriendelijke klantenservice.”
9 Welmoed uit Haarlem
Welmoed uit Haarlem
Als je hier je hand voor het stopcontact houdt, voel je de wind.
“Sinds kort ben ik klant van Pure Energie. Wat ik erg fijn vind is dat ik een medewerker gelijk aan de lijn krijg als ik Pure Energie be...”
8 Sandra uit Nieuwegein
Sandra uit Nieuwegein
Partners
Financiële dienstverlening.
“Het was gemakkelijk, hoefde vrij weinig te doen. Bij vragen (mail) kwam er snel een antwoord terug.”
8 Kenny uit Erp
Kenny uit Erp
Media
Hennie Kuiper kan eindelijk profiteren van de wind
“De informatie op de website van Pure Energie, waarbij duidelijk werd dat groen ook echt groen is, was voor mij de reden over te stappen...”
10 Adri uit Wapserveen
Adri uit Wapserveen
Supporter ben je in slechte en goede tijden.
“Ik had niet verwacht dat mijn overstap zo soepel zou verlopen, daar zag ik toch wel enigszins tegenop.”
10 Ruud uit Herkenbosch
Ruud uit Herkenbosch
Partners
Het groenste mediabedrijf.
“Snel proces, duidelijke instructies en no-nonsense.”
10 Raymond uit Langeveen
Raymond uit Langeveen
Windpark
PE Logo zonder Payoff 1080x1080 px RGB
Windpark Distripark Waddinxveen
“Overstap ging wat mis maar is goed opgevangen door de klantenservice. Een poosje later heb ik een fout gemaakt met het doorgeven van ee...”
9 Ron uit Maastricht
Ron uit Maastricht
Ik zie het als een lidmaatschap.
“Ik ben goed op de hoogte gebracht, in duidelijke taal en cijfers uitgelegd waar Pure Energie voor staat en hoe zij te werk gaan”
10 Maureen uit Doetinchem
Maureen uit Doetinchem
Klantenvertellen
Meilink Nederland
author image
author image