vervolg berekening

Klantenvertellen
“Je wordt efficient en snel geholpen en het personeel is duidelijk op de hoogte van alle zaken.”
10 Arnold uit Meppel
Arnold uit Meppel
Windpark
PE Logo zonder Payoff 1080x1080 px RGB
Windpark Maanderbroek Ede
“Goed bereikbaar, door een eigen fout op een verkeerd moment afgemeld bij een verhuizing maar een dame van Pure Energie wist dat snel te...”
10 Peter uit Tilburg
Peter uit Tilburg
Ik zie het als een lidmaatschap.
Klantenvertellen
“De aanvraag en afwikkeling van het contract was snel geregeld met medewerking van een behulpzame medewerker.”
8 Olaf uit Groningen
Olaf uit Groningen
Partners
In business to save our planet.
Klantenvertellen
“Dit is de 1e keer dat ik direct iemand van een aanbieder aan de lijn kreeg, zonder wachttijd. De gevraagde informatie werd mij snel en ...”
10 Theo uit Hoofddorp
Theo uit Hoofddorp
Windpark
PE Logo zonder Payoff 1080x1080 px RGB
Windpark de Griete Terneuzen
“Snel proces, duidelijke instructies en no-nonsense.”
10 Raymond uit Langeveen
Raymond uit Langeveen
Als je hier je hand voor het stopcontact houdt, voel je de wind.
“Bevalt prima tot nu toe, duidelijke communicatie en vriendelijke klantenservice.”
9 Welmoed uit Haarlem
Welmoed uit Haarlem
Klantenvertellen
Meilink Nederland
“Adequaat, meedenkend, soepel, informatief sterk.”
10 F. uit Etten-Leur
F. uit Etten-Leur
Windpark
Windpark Oldebroekertocht Dronten
“De manier waarop informatie werd verstrekt, was zeer prettig. De manier waarop ik ben geholpen om mijn energiekosten kritisch te bekijk...”
9 Inge uit Enschede
Inge uit Enschede
Supporter ben je in slechte en goede tijden.
Klantenvertellen
“Groen, transparant en vriendelijke mensen, ik word er blij van.”
9 Danielle uit Ede
Danielle uit Ede
Partners
Supermarkt met duurzame producten.
“De overstap ging soepel en de communicatie voorafgaand was helder en goed. Medewerkers zijn behulpzaam en staan je goed te woord.”
8 Joey uit Hengelo
Joey uit Hengelo
Windpark
PE Logo zonder Payoff 1080x1080 px RGB
Windpark Kloosterlanden Deventer
“In eerste instantie te vroeg overgestapt, had nog een contract. Netjes teruggemeld door afdeling Klantgeluk van Pure Energie. Toen ik k...”
10 Bas uit Hengelo
Bas uit Hengelo
Zonnepanelen
Rien gaat voor zongemak
“Overstap ging wat mis maar is goed opgevangen door de klantenservice. Een poosje later heb ik een fout gemaakt met het doorgeven van ee...”
9 Ron uit Maastricht
Ron uit Maastricht
Partners
Weet wat je eet.
author image
author image