vervolg berekening

“Overstappen ging heel simpel en je wordt netjes op de hoogte gehouden hoe het e.e.a er voor staat en/of er een boeteclausule vast hangt...”
9 Erik uit Hengelo
Erik uit Hengelo
Media
Kamperen onder de windmolen
“De manier waarop informatie werd verstrekt, was zeer prettig. De manier waarop ik ben geholpen om mijn energiekosten kritisch te bekijk...”
9 Inge uit Enschede
Inge uit Enschede
Het was liefde op het eerste gezicht.
“Ik ben goed op de hoogte gebracht, in duidelijke taal en cijfers uitgelegd waar Pure Energie voor staat en hoe zij te werk gaan”
10 Maureen uit Doetinchem
Maureen uit Doetinchem
Klantenvertellen
Uzin Utz Nederland
“De overstap is vlekkeloos verlopen en ben via de mail netjes op de hoogte gehouden gedurende de overstap. Op 'Mijn Pure Energie' staan ...”
10 Christel uit Dordrecht
Christel uit Dordrecht
Windpark
PE Logo zonder Payoff 1080x1080 px RGB
Windpark Kloosterlanden Deventer
Klantenvertellen
“Dit is de 1e keer dat ik direct iemand van een aanbieder aan de lijn kreeg, zonder wachttijd. De gevraagde informatie werd mij snel en ...”
10 Theo uit Hoofddorp
Theo uit Hoofddorp
Als je hier je hand voor het stopcontact houdt, voel je de wind.
“Blinken uit in eenvoud. Geen gedoe, nergens hoogdravend. Ben net overgestapt naar Pure Energie en naar mijn oordeel zijn ze terecht al ...”
8 Tonnie uit Overloon
Tonnie uit Overloon
Klantenvertellen
Meilink Nederland
“De overstap ging soepel en de communicatie voorafgaand was helder en goed. Medewerkers zijn behulpzaam en staan je goed te woord.”
8 Joey uit Hengelo
Joey uit Hengelo
Windpark
PE Logo zonder Payoff 1080x1080 px RGB
Windpark Suurhoffbrug Rotterdam
“Sinds kort ben ik klant van Pure Energie. Wat ik erg fijn vind is dat ik een medewerker gelijk aan de lijn krijg als ik Pure Energie be...”
8 Sandra uit Nieuwegein
Sandra uit Nieuwegein
Het is allemaal heel transparant. Het is wat het is.
“Geen opdringerige werknemers. Nemen de tijd voor je en willen graag meedenken.”
8 Job uit Voerendaal
Job uit Voerendaal
Klantenvertellen
Siers Groep
“Adequaat, meedenkend, soepel, informatief sterk.”
10 F. uit Etten-Leur
F. uit Etten-Leur
Wat is de impact van kernenergie?
Klantenvertellen
“De aanvraag en afwikkeling van het contract was snel geregeld met medewerking van een behulpzame medewerker.”
8 Olaf uit Groningen
Olaf uit Groningen
Ik zie het als een lidmaatschap.
Klantenvertellen
“Ik heb voor het eerst een energie abonnement afgesloten. De website is erg duidelijk en alles werd fijn voor mij geregeld. Toen ik nog ...”
9 Arjanne uit Eindhoven
Arjanne uit Eindhoven
Klantenvertellen
Datacenter Groningen
author image
author image