vervolg berekening

“Prettige ervaring gehad met Pure Energie. Ik kreeg de klantenservice direct te pakken en zonder moeilijke keuzemenu's konden ze me dire...”
10 Yenice uit Vlaardingen
Yenice uit Vlaardingen
Windpark
Windpark Oldebroekertocht Dronten
“Zelfs voor een (bijna) 80-jarige is een verhuizing een simpele bezigheid.”
9 Gerard uit Steenwijk
Gerard uit Steenwijk
Supporter ben je in slechte en goede tijden.
“Was een probleem met mijn gewenste datum van overstappen en het procedurele tijdstip. Eerst onmogelijk daarna door medewerker (Tim) per...”
9 Olaf uit Hoorn
Olaf uit Hoorn
Klantenvertellen
Siers Groep
“De overstap ging soepel en de communicatie voorafgaand was helder en goed. Medewerkers zijn behulpzaam en staan je goed te woord.”
8 Joey uit Hengelo
Joey uit Hengelo
Wat is de impact van kernenergie?
“Geen opdringerige werknemers. Nemen de tijd voor je en willen graag meedenken.”
8 Job uit Voerendaal
Job uit Voerendaal
Zonnepanelen
Rien gaat voor zongemak
“Adequaat, meedenkend, soepel, informatief sterk.”
10 F. uit Etten-Leur
F. uit Etten-Leur
Klantenvertellen
Datacenter Groningen
“Sinds kort ben ik klant van Pure Energie. Wat ik erg fijn vind is dat ik een medewerker gelijk aan de lijn krijg als ik Pure Energie be...”
8 Sandra uit Nieuwegein
Sandra uit Nieuwegein
Windpark
PE Logo zonder Payoff 1080x1080 px RGB
Windpark de Griete Terneuzen
“Overstap ging wat mis maar is goed opgevangen door de klantenservice. Een poosje later heb ik een fout gemaakt met het doorgeven van ee...”
9 Ron uit Maastricht
Ron uit Maastricht
Ik zie het als een lidmaatschap.
“De overstap is vlekkeloos verlopen en ben via de mail netjes op de hoogte gehouden gedurende de overstap. Op 'Mijn Pure Energie' staan ...”
10 Christel uit Dordrecht
Christel uit Dordrecht
Klantenvertellen
Meilink Nederland
“Een energiek, jong en mooi bedrijf.”
10 Robert-Jan uit Hengelo
Robert-Jan uit Hengelo
Windpark
PE Logo zonder Payoff 1080x1080 px RGB
Windpark Nieuw Prinsenland Steenbergen
“Bevalt prima tot nu toe, duidelijke communicatie en vriendelijke klantenservice.”
9 Welmoed uit Haarlem
Welmoed uit Haarlem
Het is allemaal heel transparant. Het is wat het is.
“Goed bereikbaar, door een eigen fout op een verkeerd moment afgemeld bij een verhuizing maar een dame van Pure Energie wist dat snel te...”
10 Peter uit Tilburg
Peter uit Tilburg
Klantenvertellen
Uzin Utz Nederland
author image
author image