Stel je vraag

Antwoord

Je kan je contract op drie manieren verlengen:

  • Drie maanden voordat jouw contract afloopt krijg je van ons een e-mail met daarin jouw verlengingsaanbod. Wanneer je deze accepteert is jouw verlenging geregeld.
  • Drie maanden voordat jouw contract afloopt zullen wij je telefonisch benaderen om te vragen of jij je contract wil verlengen. Je kan je verlenging dan telefonisch regelen.
  • EÊn maand voordat jouw contract afloopt krijg je van ons een verlenginsaanbod in Mijn Pure Energie. Deze kun je rechtstreeks accepteren.

Heeft dit antwoord je geholpen?

Klantenservice

Klantenservice is bij ons meer dan alleen service verlenen. Wij willen onze klanten blij maken.
Daarom hebben wij de afdeling Klantgeluk. Want Pure Energie is energie waar je blij van wordt!

Stel je vraag direct via Facebook

Stel je vraag direct via Facebook

Per mail

info@pure-energie.nl

We beantwoorden je vraag binnen 2 werkdagen. Je kunt bij ons terecht voor al je energie vragen.

Of vul het contactformulier in

Per telefoon

088 10 13 000

Op werkdagen zijn wij bereikbaar tussen 8:30 - 17:00. 

Wij kunnen je ook terugbellen

Via social media

Stel je vraag gerust via Facebook of Twitter en volg ons voor nieuws, leuke feiten en tips.

 

Contactgegevens

Pure Energie
Hengelosestraat 585
7521AG Enschede

Raedthuys Energie B.V.
KvK 8117244
BTW NL812304883B01

Footer_Pure-Energie_Deventer

Š Pure Energie    |    Sitemap    |    Cookies    |    Affiliate worden    |    Privacyverklaring en Gedragscode    |    Algemene Voorwaarden

8,2 8,5 8,5 8,4 1376
Beoordeling door klanten: 8,4/10 - 1376 beoordelingen
Met cookies kun je pure-energie.nl makkelijker gebruiken, vind je sneller wat je zoekt en zie je meer informatie. Instellingen
Cookie instellingen aanpassen

Deze website maakt gebruik van functionele en statistische cookies die noodzakelijk zijn om deze website zo goed mogelijk te laten functioneren. Hieronder kan je aangeven welke andere soorten cookies je wilt accepteren.

Wij gebruiken de volgende cookies: