De overstapservice van Pure Energie

 

Windmolen zakelijk

1. Aanmelding

Eerst bereken je jouw tarief. Naar aanleiding van jouw verbruik zal je jouw maandbedrag zien per looptijd. Als je een looptijd gekozen hebt kom je op het aanmeldformulier. Dan vul je het aanmeldformulier in en krijg je van ons een ontvangstbevestiging per mail.

 
Zonnepanelen zakelijk

2. Verwerken

Na je aanmelding hebben wij binnen drie werkdagen je aanmelding verwerkt. Je welkomstbrief wordt nu verstuurd en ontvang je per post. Wil je sneller je stroom ontvangen en afzien van de wettelijke bedenktermijn? Laat dit dan weten in het.

Windmolen zakelijk

3. Welkomstbrief

De welkomstbrief is je contract. Hierop staat belangrijke informatie, dus bewaar 'm goed! Vanaf het moment dat wij de welkomstbrief sturen gaat je 14 dagen bedenktijd in. Na je wettelijke bedenktijd is je aanmelding definitief en zeggen wij het contract bij jouw oude energieleverancier op.

 
Zonnepanelen zakelijk

4. Gefeliciteerd!

Je bent nu officieel klant bij Pure Energie. Je ontvangt de groenste stroom van Nederland. De inloggegevens van Mijn Pure Energie heb je ontvangen via de e-mail.

5. Levering en meterstanden

We beginnen met leveren! Vergeet niet je meterstanden door te geven via Mijn Pure Energie. Heb je een slimme meter? Dan gebeurt dit automatisch

Veel gestelde vragen over overstappen

Daarvoor heeft Pure Energie speciaal de contract check. Meld je aan en wij controleren automatisch of je nog een lopend contract hebt. Tijdens het overstapproces wordt je up-to-date gehouden en door ons geïnformeerd of je een lopend contract hebt. Als je een lopend contract hebt zullen wij deze voor je opzeggen en de overstap in gang zetten. Kortom, wij regelen de gehele overstap en houden jou continue op de hoogte.

Allereerst moet je nagaan of je nog een lopend energiecontract hebt, en of je deze kan opzeggen. In sommige gevallen heb je een opzegtermijn en een opzegvergoeding als je voortijdig overstapt. Bij een contract zonder einddatum kan je kosteloos overstappen.

Door gebruik te maken van onze overstapservice, waar je automatisch voor aangemeld wordt, hoef je jouw hudige leverancier niet op de hoogte te brengen van het overstappen.

Dat is afhankelijk van de situatie waar je in zit. Voor het beantwoorden van deze vraag kan je het beste contact op nemen met onze klantenservice op 088 10 13 000

Je kan met stadsverming gewoon klant worden bij Pure Energie. In dat geval kies je dan alleen voor stroom.

Als wij je welkomstbrief versturen gaat je 14 dagen bedenktijd in. In deze 14 dagen kan je jouw aanmelding annuleren. Na deze 14 dagen betaal je een opzegboete.

Groene-energie-uit-Deventer

© Pure Energie    |    Sitemap    |    Cookies    |    Affiliate worden    |    Privacyverklaring en Gedragscode    |    Algemene Voorwaarden

8,2 8,6 8,5 8,4 1527
Beoordeling door klanten: 8,4/10 - 1527 beoordelingen
Met cookies kun je pure-energie.nl makkelijker gebruiken, vind je sneller wat je zoekt en zie je meer informatie. Instellingen
Cookie instellingen aanpassen

Deze website maakt gebruik van functionele en statistische cookies die noodzakelijk zijn om deze website zo goed mogelijk te laten functioneren. Hieronder kan je aangeven welke andere soorten cookies je wilt accepteren.

Wij gebruiken de volgende cookies: