Tussen Afbeelding Verbruiksdata

Mijn Pure Energie voor bedrijven

Voorkom onverwachte kosten

Mijn Pure Energie voor bedrijven

Zakelijke klanten met een kleinverbruik aansluiting kunnen eenvoudig alle informatie over het energiecontract vinden in ons klantportaal. Zoals de gegevens, meterstanden, verbruiksoverzichten, facturen en je termijnbedrag.

Voorkom onverwachte kosten op een later moment door regelmatig je energieverbruik te bekijken. Pas indien nodig eenvoudig je termijnbedrag aan of verleng je contract als zakelijke energiegebruiker met één druk op de knop.

CTA Inloggen Mijn Pure Energie Zakelijk

Inloggen op Mijn Pure Energie

Voor kleinverbruikers

Inloggen op Mijn Pure Energie voor bedrijven kan eenvoudig met je klantnummer en bijbehorende wachtwoord. De inloggegevens voor je eigen bedrijfsaccount krijg je na je aanmelding via e-mail toegestuurd.

Inloggen

De verbruiksmanager

In Mijn Pure Energie voor bedrijven kun je het energieverbruik inzien. Hierin wordt onderscheid gemaakt tussen je gas- en stroomverbruik. Wij raden aan om regelmatig je energieverbruik in de gaten te houden. Op deze manier voorkom je onverwachte kosten op een later moment.

Meterstanden doorgeven

Geen slimme meter? Dan vragen we eens in de zoveel tijd om de meterstanden door te geven. Dit kan heel eenvoudig via Mijn Pure Energie voor bedrijven. Je hoeft verder niets te doen, wij laten het je weten wanneer je de meterstanden moet invullen.

Termijnbedrag wijzigen

Door regelmatig je energieverbruik te bekijken, weet je zeker of jouw vaste termijnbedrag overeenkomt met het verbruik van je bedrijf. Je termijnbedrag kun je eenvoudig aanpassen via Mijn Pure Energie. Zo voorkom je onverwachte kosten op een later moment.

Contractgegevens inzien

Je kunt eenvoudig alle informatie over je energiecontract inzien en wijzigen. Contract verlengen? Dat kan met 1 druk op knop!

Thom

Heb je hulp nodig?

Heb je hulp nodig bij het inloggen op Mijn Pure Energie of wil je meer weten over de mogelijkheden? Neem gerust contact op. Onze specialisten helpen je graag.

Thom van Es

Adviseur Duurzame Energie
Energie waar je blij van wordt

Vergeet niet de P4-machtiging

Geef ons toestemming

Heb je een slimme meter? Zorg er dan voor dat je een P4-machtiging afgeeft. Je geeft ons dan toestemming om jouw slimme meterstanden vier keer per uur uit te lezen. Je gebruiksgegevens worden dan weergegeven in een mooi overzicht waarin je kan zien wat je per maand, per week, per dag en zelfs per uur verbruikt

Geef toestemming

Kies je eigen energiebron uit Nederland

100% groene energie

Onze groene energie wekken we op met eigen windmolens en zonnepanelen in Nederland. Wij verkopen alleen energie die we zelf opwekken. Meer niet. Het is mogelijk om als klant een energiebron te kiezen. Bijvoorbeeld een windmolen bij jou in de buurt. Zo weet jij precies waar jouw stroom vandaan komt. Log in op Mijn Pure Energie voor bedrijven en kies de energiebron waarvan jij groene energie wilt hebben. Daarna hoef je niets te doen. Alleen maar genieten van de 100% groenste energie.

Info Kies je eigen energiebron Zakelijk

Veelgestelde vragen over Mijn Pure Energie voor bedrijven

Wat is het Pure Energie Bouwportaal?

Het bouwportaal is een online omgeving waarin projectleiders van bedrijven met meerdere aansluitingen of vestigingen eenvoudig overzicht kunnen bewaren in hun energieverbruik en contracten. In het portaal kun je eenvoudig locaties aan- en afmelden van het energienet, het energieverbruik inzien en alle contracten beheren.


Meer informatie
Is Mijn Pure Energie voor bedrijven ook beschikbaar voor grootverbruikers?

Mijn Pure Energie voor bedrijven is nog niet beschikbaar voor grootverbruikers, maar daar wordt op dit moment hard aan gewerkt. Nog eventjes geduld dus...


Mijn account in Mijn Pure Energie is geblokkeerd, wat moet ik doen?

Als je te vaak het verkeerde wachtwoord invoert, wordt jouw account voor Mijn Pure Energie geblokkeerd. Geen probleem, dat kan gebeuren. Stuur in dat geval even een e-mail naar info@pure-energie.nl of bel met onze afdeling Klantgeluk met het verzoek om jouw account te deblokkeren, dan zorgen we ervoor dat je zo snel mogelijk weer kan inloggen.


Neem contact op
Ik kan niet inloggen in Mijn Pure Energie, wat moet ik doen?

Kun je niet inloggen? Dat kan verschillende redenen hebben. De gemakkelijkste manier om dit te verhelpen is door je account opnieuw te activeren. Je kan dit doen door opnieuw een wachtwoord aan te vragen via onderstaande link. Je gebruikersnaam is altijd je klantnummer. Je klantnummer heeft zes cijfers en je kan deze vinden op alle officiële correspondentie, zoals de welkomstbrief. Kom je er niet uit? Dan mag je natuurlijk altijd even bellen.


Neem contact op
Hoe kan ik mijn maandbedrag aanpassen?

Je kan het maandbedrag eenvoudig zelf aanpassen in Mijn Pure Energie. Kom je er niet uit? Neem gerust contact op met onze afdeling zakelijk of stuur een mail naar zakelijk@pure-energie.nl.


Ga naar Mijn Pure Energie Zakelijk
Wat kan je allemaal vinden in Mijn Pure Energie?

Je kunt inloggen op Mijn Pure Energie door op de zakelijke pagina (pure-energie.nl/zakelijk) rechtsboven op onze website op 'inloggen' te klikken. In het klantenportaal van Pure Energie kun je een aantal onderdelen terugvinden, zoals je gegevens, contracten, meterstanden, verbruiksoverzichten, je verlengingsaanbod, facturen en je termijnbedrag.


Meer informatie
Kan ik online mijn verbruik inzien?

Je kan je verbruik inzien via Mijn Pure Energie. Heb je een conventionele meter? Dan kun je jouw verbruik zien op basis van je meterstanden. Heb je een slimme meter? Zorg er dan voor dat je een P4-machtiging afgeeft. Je geeft ons dan toestemming om jouw slimme meterstanden vier keer per uur uit te lezen. Je gebruiksgegevens worden dan weergegeven in een mooi overzicht waarin je kan zien wat je per maand, per week, per dag en zelfs per uur verbruikt.


Ga naar Mijn Pure Energie Zakelijk
Hoe kan ik mijn eigen windmolen kiezen?

Bij Pure Energie kun je zelf kiezen uit welke energiebron jouw stroom komt. Zo weet je altijd precies waar jouw stroom vandaan komt. Het wordt daarmee ook een beetje jouw persoonlijke energiebron. Via 'gegevens wijzigen' in Mijn Pure Energie kun je jouw eigen energiebron kiezen.


Ga naar Mijn Pure Energie Zakelijk
Bestaat er een app waarmee ik mijn verbruik kan inzien?

Op dit moment hebben wij geen app voor zakelijke klanten waarmee je het verbruik kan inzien. De ontwikkeling van een eventuele app is in volle gang. Bedrijven kunnen hun energieverbruik tot die tijd inzien via de Mijn Pure Energie omgeving voor bedrijven. In ons klantenportaal vind je alle informatie over je energiecontract, zoals je gegevens, meterstanden, verbruiksoverzichten, facturen en je termijnbedrag. Naast het inzien van gegevens, kun je ook eenvoudig wijzigingen doorvoeren.


Meer informatie over Mijn Pure Energie
Hoe kan ik bij Pure Energie mijn energieverbruik inzien?

Dat kan eenvoudig via je persoonlijke Mijn Pure Energie omgeving voor bedrijven. In ons klantenportaal vind je alle informatie over je energiecontract, zoals je gegevens, meterstanden, verbruiksoverzichten, facturen en je maandbedrag. Naast het inzien van gegevens, kun je ook eenvoudig wijzigingen doorvoeren.


Meer informatie over Mijn Pure Energie
Wat is mijn klantnummer?

Jouw klantnummer staat op je facturen, jaarrekening of in e-mails die we je sturen. Het klantnummer heeft altijd zes cijfers, deze noemen we ook wel 'relatiekenmerk'. Kun je je klantnummer nergens vinden? Neem gerust contact met ons op.


Neem contact op