Zonnepanelen in Zaltbommel
Zelf zonne-energie opwekkenVraag een gratis offerte aan
Vraag een gratis offerte aan
Zonnepanelen Zaltbommel: waar moet je op letten
Subsidiemogelijkheden in Zaltbommel
EnergiebespaarleningBewoners van Zaltbommel kunnen helaas geen subsidie voor zonnepanelen aanvragen. Wel is het mogelijk om een beroep te doen op het Nationaal warmtefonds.
Adviesgesprek aanvragenZonnepanelen plaatsen in Zaltbommel
Adviesgesprek aanvragenWil je zonnepanelen plaatsen in Zaltbommel en zelf groene energie opwekken? Wij helpen je graag bij het maken van de juiste keuzes. Onze adviseur bespreekt tijdens een persoonlijk adviesgesprek de mogelijkheden. Zo weet je direct hoeveel zonnepanelen je nodig hebt voor een optimaal rendement en hoe lang de terugverdientijd is. Zo weet je meteen waar je aan toe bent.
Adviesgesprek aanvragenVeel gestelde vragen over zonnepanelen in Zaltbommel
Dit hangt af van de overstapdatum en de facturatiedatum van je oude energieleverancier. Soms kan het ook gaan om een afschrijving van je eindafrekening. Maak je geen zorgen, het is niet mogelijk om twee leveranciers tegelijkertijd op één aansluiting te hebben. Als een afschrijving onduidelijk is, kun je het beste contact opnemen met de betreffende leverancier.
Neem contact met ons op als je moeite hebt met het betalen van je energierekening. Er zijn verschillende mogelijkheden, bijvoorbeeld het treffen van een betalingsregeling. Maar je kunt ook gratis persoonlijk advies aanvragen.
Hulp bij betalen
Ja, natuurlijk is het mogelijk om een contract af te sluiten met een buitenlands IBAN rekeningnummer. Ook hebben dan we de BIC code van je bank nodig. Je kunt online een contract afsluiten, maar ook telefonisch.
Aanmelden
Dat is heel eenvoudig! Als jij de betaling van je termijnbedrag wilt overzetten naar automatische incasso, stuur je ons een mail met het verzoek om je betaalwijze aan te passen. Daarbij geef je het klantnummer en de juiste IBAN door.
Neem contact op
De automatische incasso vindt altijd plaats op de 25ste van de maand, tenzij de 25ste in het weekend valt. Dan schrijven we vaak de eerstvolgende werkdag af. Je betaalt altijd achteraf: op 25 januari betaal je dus jouw energierekening van de maand januari. De incassodatum kun je niet wijzigen.
Een betalingsregeling is alleen mogelijk bij je jaar- of eindafrekening. In dat geval kijken we graag samen met jou naar de mogelijkheden. Neem contact op met onze afdeling Klantgeluk om de mogelijkheden te bespreken of bekijk onze 'hulp bij betalen' pagina.
Neem contact op
De welkomstkorting wordt verrekend op de jaarafrekening. We hebben maximaal 6 weken nodig om jouw jaarafrekening op te maken.
Alle facturen zijn beschikbaar in Mijn Pure Energie. Inloggen kan via de onderstaande button. De facturen zijn nu ook zichtbaar in de Pure Energie App.
Mijn Pure Energie
Contracten die voor 1 januari 2020 zijn afgesloten bevatten regiotoeslag. Dit was een extra prijscomponent op het gascontract voor de transport van je gas. Hoe kleiner de afstand tussen jouw woning en Slochteren (plaats in Groningen waar de gaswinning plaatsvindt), hoe lager de regiotoeslag. Nederland was opgedeeld in 10 gasregio’s die allen een eigen regiotoeslag hadden. Regiotoeslag is per 1 januari 2020 komen te vervallen.
Bij ons heb je verschillende betaalmogelijkheden. De eenvoudigste manier is via automatische incasso. We incasseren dan elke 25ste van de maand het termijnbedrag. Je kunt ook kiezen voor betaling per factuur, zonder extra kosten. De factuur ontvang je elke 10e van de maand per e-mail en deze dient voor de 25ste betaald te worden. Als klant kun je op elk moment je betaalwijze aanpassen.
Bereken je energiepakket
Het is gebruikelijk dat je voor de levering van onze groene stroom en/of gas iedere maand een termijnbedrag aan ons betaalt. Dit is een voorschot op je jaar/eindafrekening. Wanneer je een van deze facturen een keer niet (tijdig) betaalt dan treedt ons incassoproces in werking. Wij zullen je dan betalingsherinneringen versturen.
Meer over onze incassoprocedure