• Installatie door gecertificeerde installateurs
  • Altijd een schouw voor installatie
  • Binnen 5 tot 10 werkdagen een offerte
Header Zonnepanelen in Nieuwegein

Zonnepanelen in Zaltbommel

Zelf zonne-energie opwekken

Vraag een gratis offerte aan

92% beveelt ons aan. 8.5 / 10 100 85
Installatie door gecertificeerde installateurs Altijd een schouw voor installatie Binnen 5 tot 10 werkdagen een offerte
Gratis adviesgesprek in Zaltbommel

Vraag een gratis offerte aan

92% beveelt ons aan. 8.5 / 10 100 85
Installatie door gecertificeerde installateurs Altijd een schouw voor installatie Binnen 5 tot 10 werkdagen een offerte
Gratis adviesgesprek in Zaltbommel

Zonnepanelen Zaltbommel: waar moet je op letten

Steeds meer inwoners van Zaltbommel kiezen er voor om zonnepanelen te plaatsen. Een slimme zet. Je bespaart met zonnepanelen flink op je jaarlijkse energiekosten en je draagt bij aan een duurzame leefomgeving. De daken in Zaltbommel staan jaarlijks gemiddeld 1.180 uren in de volle zon.
Benieuwd hoeveel jij kunt besparen met zonnepanelen? Onze adviseur vertelt je alles over de terugverdientijd, mogelijke subsidies, het rendement en de installatie. Samen stellen we een installatie samen die past bij jouw woning en energieverbruik. Zo weet je direct waar je aan toe bent.
CTA Zonnepanelen kopen in Utrecht

Subsidie en zonnepanelen in Zaltbommel

Met de Energiebespaarlening van de provincie Gelderland is het aantrekkelijker om te investeren in zonnepanelen.

Meer informatie
Advies aan huis

Gratis advies aan huis in Zaltbommel

Onze adviseur komt graag langs en bekijkt dan meteen wat de beste mogelijkheden zijn voor zonnepanelen op jouw dak.

Adviesgesprek aanvragen
CTA Zonnepanelen monteren binnen 1 dag

Goede installatie binnen één dag

Na akkoord maken we een persoonlijk installatieplan. Het installeren zelf doen we al in één dag.

Bekijk het stappenplan
CTA Vrouw op bank

Subsidiemogelijkheden in Zaltbommel

Energiebespaarlening

Bewoners van Zaltbommel kunnen helaas geen subsidie voor zonnepanelen aanvragen. Wel is het mogelijk om een beroep te doen op het Nationaal warmtefonds.

Adviesgesprek aanvragen
CTA Deventer zonnepanelen subsidie

Zonnepanelen plaatsen in Zaltbommel

Adviesgesprek aanvragen

Wil je zonnepanelen plaatsen in Zaltbommel en zelf groene energie opwekken? Wij helpen je graag bij het maken van de juiste keuzes. Onze adviseur bespreekt tijdens een persoonlijk adviesgesprek de mogelijkheden. Zo weet je direct hoeveel zonnepanelen je nodig hebt voor een optimaal rendement en hoe lang de terugverdientijd is. Zo weet je meteen waar je aan toe bent.

Adviesgesprek aanvragen

Zonnepanelen van A-kwaliteit

Wij werken uitsluitend met A-merken. Jij krijgt zo de beste zonnepanelen en daardoor het beste resultaat. Samen met jouw stellen we een installatie samen die past bij jouw verbruik

LG logo oranje
A-kwaliteit zonnepanelen
LG
TSC logo oranje
A-kwaliteit zonnepanelen
TSC
Sharp logo oranje
A-kwaliteit zonnepanelen
SHARP
Suntech tegel
A-kwaliteit zonnepanelen
Suntech
Jinko Logo Oranje
A-kwaliteit zonnepanelen
Jinko Solar
Trinasolar logo oranje
A-kwaliteit zonnepanelen
Trina solar
longi logo oranje
A-kwaliteit zonnepanelen
1080x1080
LONGi Solar
PhonoSolar logo oranje
A-kwaliteit zonnepanelen
Phono Solar
LG logo oranje
A-kwaliteit zonnepanelen
LG
TSC logo oranje
A-kwaliteit zonnepanelen
TSC
Sharp logo oranje
A-kwaliteit zonnepanelen
SHARP
Suntech tegel
A-kwaliteit zonnepanelen
Suntech
Jinko Logo Oranje
A-kwaliteit zonnepanelen
Jinko Solar
Trinasolar logo oranje
A-kwaliteit zonnepanelen
Trina solar
longi logo oranje
A-kwaliteit zonnepanelen
1080x1080
LONGi Solar
PhonoSolar logo oranje
A-kwaliteit zonnepanelen
Phono Solar
author image
author image

Veel gestelde vragen over zonnepanelen in Zaltbommel

Waarom heeft mijn oude leverancier nog het termijnbedrag afgeschreven?

Dit hangt af van de overstapdatum en de facturatiedatum van je oude energieleverancier. Soms kan het ook gaan om een afschrijving van je eindafrekening. Maak je geen zorgen, het is niet mogelijk om twee leveranciers tegelijkertijd op één aansluiting te hebben. Als een afschrijving onduidelijk is, kun je het beste contact opnemen met de betreffende leverancier.


Wat als ik problemen heb met het betalen van mijn energierekening?

Neem contact met ons op als je moeite hebt met het betalen van je energierekening. Er zijn verschillende mogelijkheden, bijvoorbeeld het treffen van een betalingsregeling. Maar je kunt ook gratis persoonlijk advies aanvragen.


Hulp bij betalen
Kan ik me aanmelden met een buitenlands IBAN rekeningnummer?

Ja, natuurlijk is het mogelijk om een contract af te sluiten met een buitenlands IBAN rekeningnummer. Ook hebben dan we de BIC code van je bank nodig. Je kunt online een contract afsluiten, maar ook telefonisch.


Aanmelden
Hoe kan ik mijn betaling overzetten naar automatische incasso?

Dat is heel eenvoudig! Als jij de betaling van je termijnbedrag wilt overzetten naar automatische incasso, stuur je ons een mail met het verzoek om je betaalwijze aan te passen. Daarbij geef je het klantnummer en de juiste IBAN door.


Neem contact op
Op welke dag vindt de automatische incasso plaats en kan ik dit wijzigen?

De automatische incasso vindt altijd plaats op de 25ste van de maand, tenzij de 25ste in het weekend valt. Dan schrijven we vaak de eerstvolgende werkdag af. Je betaalt altijd achteraf: op 25 januari betaal je dus jouw energierekening van de maand januari. De incassodatum kun je niet wijzigen.


Kan ik bij Pure Energie een betalingsregeling treffen?

Een betalingsregeling is alleen mogelijk bij je jaar- of eindafrekening. In dat geval kijken we graag samen met jou naar de mogelijkheden. Neem contact op met onze afdeling Klantgeluk om de mogelijkheden te bespreken of bekijk onze 'hulp bij betalen' pagina.


Neem contact op
Wanneer wordt een eventuele welkomstkorting verrekend?

De welkomstkorting wordt verrekend op de jaarafrekening. We hebben maximaal 6 weken nodig om jouw jaarafrekening op te maken.


Waar kan ik mijn facturen inzien?

Alle facturen zijn beschikbaar in Mijn Pure Energie. Inloggen kan via de onderstaande button. De facturen zijn nu ook zichtbaar in de Pure Energie App.


Mijn Pure Energie
Wat is regiotoeslag?

Contracten die voor 1 januari 2020 zijn afgesloten bevatten regiotoeslag. Dit was een extra prijscomponent op het gascontract voor de transport van je gas. Hoe kleiner de afstand tussen jouw woning en Slochteren (plaats in Groningen waar de gaswinning plaatsvindt), hoe lager de regiotoeslag. Nederland was opgedeeld in 10 gasregio’s die allen een eigen regiotoeslag hadden. Regiotoeslag is per 1 januari 2020 komen te vervallen.


Welke betalingsmogelijkheden hebben jullie?

Bij ons heb je verschillende betaalmogelijkheden. De eenvoudigste manier is via automatische incasso. We incasseren dan elke 25ste van de maand het termijnbedrag. Je kunt ook kiezen voor betaling per factuur, zonder extra kosten. De factuur ontvang je elke 10e van de maand per e-mail en deze dient voor de 25ste betaald te worden. Als klant kun je op elk moment je betaalwijze aanpassen.


Bereken je energiepakket
Wat gebeurt er wanneer ik niet betaal?

Het is gebruikelijk dat je voor de levering van onze groene stroom en/of gas iedere maand een termijnbedrag aan ons betaalt. Dit is een voorschot op je jaar/eindafrekening. Wanneer je een van deze facturen een keer niet (tijdig) betaalt dan treedt ons incassoproces in werking. Wij zullen je dan betalingsherinneringen versturen.


Meer over onze incassoprocedure