Zonnepanelen kopen in Zutphen
Zelf groene energie opwekkenVraag een gratis offerte aan
Vraag een gratis offerte aan
Zonnepanelen in Zutphen: meer over subsidie en installatie
Subsidiemogelijkheden in Zutphen
Zonnepanelen plaatsenHet is voor de inwoners van Zutphen niet mogelijk om subsidie aan te vragen voor het plaatsen van zonnepanelen. Wel kunnen inwoners van de gemeente Zutphen een beroep doen op het Nationaal warmtefonds.
Adviesgesprek aanvragenZonnepanelen kopen in Zutphen
Adviesgesprek aanvragenWil je zonnepanelen plaatsen in Zutphen? Laat je van tevoren goed adviseren. Onze energieadviseur komt graag langs om je dak te bekijken. Daarna sturen we een vrijblijvende offerte met een aanbod dat past bij jouw verbruik. We vertellen je alles over de terugverdientijd en het rendement. Zodra de offerte is goedgekeurd, gaan we aan de slag. We maken een persoonlijk installatieplan en tot slot plaatsen we binnen één dag de zonnepanelen.
Adviesgesprek aanvragenMontage binnen één dag
Ontdek wat we voor je doen nadat je een adviesgesprek hebt aangevraagd.
Adviesgesprek aan huis
Offerte op maat
Persoonlijk installatieplan
Zonnepanelen installeren
Veel gestelde vragen over zonnepanelen in Zutphen
Ja, uiteraard is het mogelijk om een contract af te sluiten met een buitenlands IBAN rekeningnummer. Dit kan zowel online als telefonisch.
Dat is heel eenvoudig! Als jij de betaling van je termijnbedrag wilt overzetten naar automatische incasso, stuur je ons een mail met het verzoek om je betaalwijze aan te passen. Daarbij geef je het klantnummer en de juiste IBAN door.
Neem contact op
De automatische incasso vindt altijd plaats op de 25ste van de maand. Je betaalt altijd achteraf: op 25 januari betaal je dus jouw energierekening van de maand januari. De incassodatum kun je niet wijzigen.
Een betalingsregeling is in principe mogelijk. In dat geval kijken we graag samen met jou naar de mogelijkheden. Neem contact op met onze afdeling Klantgeluk om de mogelijkheden te bespreken.
Neem contact op
De welkomstkorting wordt verrekend bij de jaarafrekening. Na het einde van je contract kan het maximaal acht weken duren voordat je de welkomstkorting op je bankrekening krijgt. Maar in de meeste gevallen duurt het niet langer dan vier weken.
Alle facturen zijn beschikbaar in Mijn Pure Energie. Inloggen kan via de onderstaande button. De facturen zijn nu ook zichtbaar in de Pure Energie App.
Mijn Pure Energie
Contracten die voor 1 januari 2020 zijn afgesloten bevatten regiotoeslag. Dit was een extra prijscomponent op het gascontract voor de transport van je gas. Hoe kleiner de afstand tussen jouw woning en Slochteren (plaats in Groningen waar de gaswinning plaatsvindt), hoe lager de regiotoeslag. Nederland was opgedeeld in 10 gasregio’s die allen een eigen regiotoeslag hadden. Regiotoeslag is per 1 januari 2020 komen te vervallen.
Je kan bij ons op verschillende manieren betalen. De gemakkelijkste manier is per automatische incasso. We incasseren dan iedere 25ste van de maand jouw termijnbedrag. Je kan er ook voor kiezen om te betalen per factuur. Op dit moment zijn hier (nog) geen extra kosten aan verbonden. Je krijgt dan iedere 10e van de maand een factuur per mail. Deze dien je dan voor de 25ste van de maand te voldoen. Als klant kun je de betaalwijze op ieder moment wijzigen. Bereken je energiepakket en meld je aan. Wij regelen de rest
Bereken je energiepakket
Het is gebruikelijk dat je voor de levering van onze groene stroom en/of gas iedere maand een termijnbedrag aan ons betaalt. Dit is een voorschot op je jaar/eindafrekening. Wanneer je een van deze facturen een keer niet (tijdig) betaalt dan treedt ons incassoproces in werking. Wij zullen je dan betalingsherinneringen versturen.
Meer over onze incassoprocedure