Header foto Hugo Vacature

Mijn Pure Energie voor bedrijven

Mijn Pure Energie voor bedrijven

Zakelijke klanten kunnen eenvoudig alle informatie over het energiecontract vinden in de compleet vernieuwde Mijn Pure Energie voor bedrijven. Zoals contractgegevens, meterstanden, verbruiksoverzichten, facturen en je termijnbedrag(en). Als bedrijf kun je nu ook eenvoudig gegevens inzien en wijzigingen doorvoeren.
Pas snel je termijnbedrag aan of verleng je energiecontract met één druk op de knop, overal waar je bent. In Mijn Pure Energie krijg je vanzelf een melding als er nieuws is over je energiecontract. Inloggen in de nieuwe Mijn Pure Energie voor bedrijven kan eenvoudig met je klantnummer en bijbehorende wachtwoord.
CTA Klantenservice Zakelijk MPE Pure Energie

Altijd en overal je energieverbruik inzien

Via Mijn Pure Energie kun je per maand, per week en zelfs per dag zien hoeveel energie je verbruikt. Hierin wordt onderscheid gemaakt tussen je gas- en stroomverbruik. Heb je zonnepanelen op het dak? Dan kun je naast je verbruik ook inzien hoeveel energie je teruglevert aan het elektriciteitsnet. Zo heb jij altijd inzicht in je energieverbruik.

Kolommen App Verbruiksmanager Pure Energie Zakelijk

Energieverbruik inzien

Via Mijn Pure Energie kun je per maand, per week en per uur inzien hoeveel energie je verbruikt.

Verbruik bekijken
Kolommen App Meterstanden Pure Energie Zakelijk

Meterstanden doorgeven

Geef je meterstanden eenvoudig door via Mijn Pure Energie. Je krijgt vanzelf een melding als het zover is.

Meterstanden doorgeven
Kolommen App Termijnbedrag Pure Energie Zakelijk

Termijnbedrag wijzigen

We geven je graag advies. Je termijnbedrag wijzigen kan met één klik op de knop via Mijn Pure Energie.

Meer informatie
Kolommen App Contracten Pure Energie Zakelijk

Contract wijzigen

In Mijn Pure Energie vind je alle informatie over je energiecontract en kun je eenvoudig je contract wijzigen.

Inloggen
CTA P4 machtiging

Toestemming geven

Heb je een slimme meter? Zorg er dan voor dat je ons toestemming geeft om je slimme meter uit te lezen. Je geeft ons dan toestemming om jouw slimme meterstanden vier keer per uur uit te lezen. Je gebruiksgegevens worden dan weergegeven in het verbruiksoverzicht. Zo kun je zien wat je per maand, per week, per dag en zelfs per uur verbruikt

Thom

Thom van Es

Adviseur Zakelijke Energie
Ik heb een vraag over Mijn Pure Energie
Thom

Thom van Es

Adviseur Zakelijke Energie

Veelgestelde vragen over Mijn Pure Energie voor bedrijven

Hoe krijg ik toegang voor Mijn Pure Energie Zakelijk?

Op de startdatum van jouw zakelijke energiecontract sturen we een activatielink per e-mail. Vanaf die datum heb je toegang tot Mijn Pure Energie Zakelijk.

Hoe kan ik mijn verbruik inzien?

Heb je een conventionele meter? Dan kunnen we deze niet op afstand uitlezen. We kunnen jouw verbruik alleen bepalen als je de meterstanden doorgeeft. Je doorgegeven meterstanden zijn eenvoudig terug te vinden in Mijn Pure Energie Zakelijk.

 

Heb je een slimme meter? Dan kunnen we deze op afstand uitlezen en wordt jouw verbruiksoverzicht gevuld met de meest actuele gegevens. Hiervoor moet je ons wel toestemming geven. Omdat we de meterstanden soms wat later ontvangen, kan het zijn dat de laatste uren of dagen nog niet zichtbaar zijn. Deze worden zo snel mogelijk bijgewerkt.

Verbruik inzien
Ik kan mijn dag- en uur verbruik niet inzien

Als je een slimme meter hebt, kun je jouw verbruik per uur bekijken. Hiervoor moet je Pure Energie machtigen om jouw meter elk uur uit te lezen. Je kunt deze machtiging eenvoudig geven via Mijn Pure Energie Zakelijk. Ga naar het Verbruiksoverzicht en selecteer 'Dag'. Er verschijnt een blauwe balk bovenin het scherm waarin je ons kunt machtigen.

Inloggen
Ik kan een aantal gegevens niet meer inzien via Mijn Pure Energie Zakelijk

Soms kan het gebeuren dat bepaalde gegevens niet laden. Je kunt dan eenvoudig uitloggen en opnieuw inloggen met jouw klantnummer en wachtwoord. Als de gegevens daarna nog steeds niet zichtbaar zijn, neem dan contact op met een van onze adviseurs.

Contact opnemen
Hoe kan ik uitloggen?

Via de desktop versie van het klantportaal vind je links onderin een icoontje met een pijltje om uit te loggen:

Is Mijn Pure Energie Zakelijk ook beschikbaar voor grootverbruikers?

De vernieuwde Mijn Pure Energie is ook beschikbaar voor grootverbruikers. Inloggen kan eenvoudig met je klantnummer en bijbehorende wachtwoord.

Inloggen
Ik kan niet inloggen in Mijn Pure Energie Zakelijk

Kun je niet inloggen? De makkelijkste manier om dit op te lossen is door je wachtwoord opnieuw aan te vragen. Klik op het inlogscherm op 'Ik kan niet inloggen' en volg de stappen. Als inloggen daarna nog steeds niet lukt, neem dan contact op met een van onze energieadviseurs via 088 10 13 000 of via zakelijk@pure-energie.nl.

Neem contact op
Hoe kan ik mijn eigen windmolen kiezen?

Bij Pure Energie kun je zelf kiezen uit welke energiebron jouw stroom komt. Zo weet je altijd precies waar jouw groene stroom vandaan komt. Via 'gegevens wijzigen' in Mijn Pure Energie Zakelijk, kun je jouw eigen energiebron kiezen.

Ga naar Mijn Pure Energie Zakelijk
Bestaat er een app waarmee ik mijn verbruik kan inzien?

Op dit moment hebben we geen app voor zakelijke klanten om het verbruik te bekijken. Bedrijven kunnen hun energieverbruik inzien via ons klantportaal 'Mijn Pure Energie Zakelijk'. In ons klantportaal vind je alle informatie over jouw zakelijke energiecontract, zoals jouw gegevens, meterstanden, verbruiksoverzichten, facturen en jouw termijnbedrag. Naast het inzien van gegevens, kun je ook eenvoudig wijzigingen doorvoeren.

Inloggen
Wat is het Pure Energie Bouwportaal?

Het bouwportaal is een online omgeving waarin projectleiders van bedrijven met meerdere aansluitingen of vestigingen eenvoudig overzicht kunnen bewaren in hun energieverbruik en contracten. In het portaal kun je eenvoudig locaties aan- en afmelden van het energienet, het energieverbruik inzien en alle contracten beheren. Vraag nu een demo aan.

Meer informatie