Header foto Hugo Vacature

Mijn Pure Energie voor bedrijven

Inzicht in je energieverbruik

Mijn Pure Energie voor bedrijven

Zakelijke klanten kunnen eenvoudig alle informatie over het energiecontract vinden in de compleet vernieuwde Mijn Pure Energie voor bedrijven. Zoals contractgegevens, meterstanden, verbruiksoverzichten, facturen en je termijnbedrag(en). Als bedrijf kun je nu ook eenvoudig gegevens inzien en wijzigingen doorvoeren.
Pas snel je termijnbedrag aan of verleng je energiecontract met één druk op de knop, overal waar je bent. In Mijn Pure Energie krijg je vanzelf een melding als er nieuws is over je energiecontract. Inloggen in de nieuwe Mijn Pure Energie voor bedrijven kan eenvoudig met je klantnummer en bijbehorende wachtwoord.
CTA Klantenservice Zakelijk MPE Pure Energie

Altijd en overal je energieverbruik inzien

Verbruiksoverzicht

Via Mijn Pure Energie kun je per maand, per week en zelfs per dag zien hoeveel energie je verbruikt. Hierin wordt onderscheid gemaakt tussen je gas- en stroomverbruik. Heb je zonnepanelen op het dak? Dan kun je naast je verbruik ook inzien hoeveel energie je teruglevert aan het elektriciteitsnet. Zo heb jij altijd inzicht in je energieverbruik.

Inloggen
Kolommen App Verbruiksmanager Pure Energie Zakelijk

Energieverbruik inzien

Via Mijn Pure Energie kun je per maand, per week en per uur inzien hoeveel energie je verbruikt.

Verbruik bekijken
Kolommen App Meterstanden Pure Energie Zakelijk

Meterstanden doorgeven

Geef je meterstanden eenvoudig door via Mijn Pure Energie. Je krijgt vanzelf een melding als het zover is.

Meterstanden doorgeven
Kolommen App Termijnbedrag Pure Energie Zakelijk

Termijnbedrag wijzigen

We geven je graag advies. Je termijnbedrag wijzigen kan met één klik op de knop via Mijn Pure Energie.

Meer informatie
Kolommen App Contracten Pure Energie Zakelijk

Contract wijzigen

In Mijn Pure Energie vind je alle informatie over je energiecontract en kun je eenvoudig je contract wijzigen.

Inloggen
CTA P4 machtiging

Toestemming geven

Slimme meter uitlezen

Heb je een slimme meter? Zorg er dan voor dat je ons toestemming geeft om je slimme meter uit te lezen. Je geeft ons dan toestemming om jouw slimme meterstanden vier keer per uur uit te lezen. Je gebruiksgegevens worden dan weergegeven in het verbruiksoverzicht. Zo kun je zien wat je per maand, per week, per dag en zelfs per uur verbruikt

Geef toestemming
Thom

Thom van Es

Adviseur Duurzame Energie
Ik heb een vraag over Mijn Pure Energie
Thom

Thom van Es

Adviseur Duurzame Energie

Veelgestelde vragen over Mijn Pure Energie voor bedrijven

Is Mijn Pure Energie voor bedrijven ook beschikbaar voor grootverbruikers?

Mijn Pure Energie voor bedrijven is nog niet beschikbaar voor grootverbruikers, maar daar wordt op dit moment hard aan gewerkt. Nog eventjes geduld dus...


Ik kan niet inloggen in Mijn Pure Energie, wat moet ik doen?

Kun je niet inloggen? De gemakkelijkste manier om dit te verhelpen is door je wachtwoord opnieuw aan te vragen. Klik op het inlogscherm op 'Ik kan niet inloggen' en volg de stappen in het scherm. Als inloggen daarna nog steeds niet lukt, raden we je aan om contact op te nemen met een van onze energieadviseurs. 


Neem contact op
Hoe kan ik mijn eigen windmolen kiezen?

Bij Pure Energie kun je zelf kiezen uit welke energiebron jouw stroom komt. Zo weet je altijd precies waar jouw stroom vandaan komt. Het wordt daarmee ook een beetje jouw persoonlijke energiebron. Via 'gegevens wijzigen' in Mijn Pure Energie kun je jouw eigen energiebron kiezen.


Ga naar Mijn Pure Energie Zakelijk
Bestaat er een app waarmee ik mijn verbruik kan inzien?

Op dit moment hebben wij geen app voor zakelijke klanten waarmee je het verbruik kan inzien. Bedrijven kunnen hun energieverbruik inzien via de Mijn Pure Energie omgeving voor bedrijven. In ons klantenportaal vind je alle informatie over je energiecontract, zoals je gegevens, meterstanden, verbruiksoverzichten, facturen en je termijnbedrag. Naast het inzien van gegevens, kun je ook eenvoudig wijzigingen doorvoeren. 


Inloggen
Hoe verwerkt Pure Energie mijn gegevens?

We vinden privacy enorm belangrijk. Daarom houden we alleen de gegevens bij die we nodig hebben om jou een uitstekende ervaring te geven met de Pure Energie Meter en de Verbruiksmanager app. Alle bewaarde gegevens worden veilig opgeslagen volgens strikte procedures en privacyvoorwaarden. Meer informatie vind je in de privacyverklaring op onze website.


Meer informatie over Mijn Pure Energie
Wat is het Pure Energie Bouwportaal?

Het bouwportaal is een nu nog aparte online omgeving waarin projectleiders van bedrijven met meerdere aansluitingen of vestigingen eenvoudig overzicht kunnen bewaren in hun energieverbruik en contracten. In het portaal kun je eenvoudig locaties aan- en afmelden van het energienet, het energieverbruik inzien en alle contracten beheren.


Meer informatie