Header foto Hugo Vacature

Mijn Pure Energie voor bedrijven

Mijn Pure Energie voor bedrijven

Zakelijke klanten kunnen eenvoudig alle informatie over het energiecontract vinden via Mijn Pure Energie Zakelijk. Zoals contractgegevens, meterstanden, verbruiksoverzichten, facturen en je termijnbedrag(en).

Pas snel je termijnbedrag aan of verleng je energiecontract met één druk op de knop, overal waar je bent.  Inloggen in Mijn Pure Energie zakelijk kan eenvoudig met je klantnummer en bijbehorende wachtwoord.

CTA Klantenservice Zakelijk MPE Pure Energie

Altijd en overal je energieverbruik inzien

Via Mijn Pure Energie kun je per maand, per week en zelfs per dag zien hoeveel energie je verbruikt. Hierin wordt onderscheid gemaakt tussen je gas- en stroomverbruik. Heb je zonnepanelen op het dak? Dan kun je naast je verbruik ook inzien hoeveel energie je teruglevert aan het elektriciteitsnet. Zo heb jij altijd inzicht in je energieverbruik.

Energieopslag Pure Energie Kolom ministudio

Energieverbruik inzien

Via Mijn Pure Energie kun je per maand, per week en per uur inzien hoeveel energie je verbruikt.

Verbruik bekijken
Variabel Contract Pure Energie Kolom ministudio

Meterstanden doorgeven

Geef je meterstanden eenvoudig door via Mijn Pure Energie. Je krijgt vanzelf een melding als het zover is.

Meterstanden doorgeven
Voordelig Energietarief Pure Energie kolommen ministudio v2

Termijnbedrag wijzigen

We geven je graag advies. Je termijnbedrag wijzigen kan met één klik op de knop via Mijn Pure Energie.

Meer informatie
Rekening Uitgelegd Pure Energie Kolom ministudio v3

Contract wijzigen

In Mijn Pure Energie vind je alle informatie over je energiecontract en kun je eenvoudig je contract wijzigen.

Inloggen

Veelgestelde vragen over Mijn Pure Energie Zakelijk

Bestaat er een Pure Enerige App voor zakelijke klanten?

Op dit moment hebben we geen app voor zakelijke klanten om het verbruik te bekijken. Bedrijven kunnen hun energieverbruik inzien via ons klantportaal 'Mijn Pure Energie Zakelijk'. In ons klantportaal vind je alle informatie over jouw zakelijke energiecontract, zoals jouw gegevens, meterstanden, verbruiksoverzichten, facturen en jouw termijnbedrag. Naast het inzien van gegevens, kun je ook eenvoudig wijzigingen doorvoeren.

Inloggen
Hoe krijg ik toegang voor Mijn Pure Energie Zakelijk?

Op de startdatum van jouw zakelijke energiecontract sturen we een activatielink per e-mail. Vanaf die datum heb je toegang tot Mijn Pure Energie Zakelijk.

Hoe kan ik mijn verbruik inzien?

Heb je een conventionele meter? Dan kunnen we deze niet op afstand uitlezen. We kunnen jouw verbruik alleen bepalen als je de meterstanden doorgeeft. Je doorgegeven meterstanden zijn eenvoudig terug te vinden in Mijn Pure Energie Zakelijk.

 

Heb je een slimme meter? Dan kunnen we deze op afstand uitlezen en wordt jouw verbruiksoverzicht gevuld met de meest actuele gegevens. Hiervoor moet je ons wel toestemming geven. Omdat we de meterstanden soms wat later ontvangen, kan het zijn dat de laatste uren of dagen nog niet zichtbaar zijn. Deze worden zo snel mogelijk bijgewerkt.

Verbruik inzien
Ik kan niet inloggen in Mijn Pure Energie Zakelijk, wat nu?

Kun je niet inloggen? De makkelijkste manier om dit op te lossen is door je wachtwoord opnieuw aan te vragen. Klik op het inlogscherm op 'Ik kan niet inloggen' en volg de stappen. Als inloggen daarna nog steeds niet lukt, neem dan contact op met een van onze energieadviseurs via 088 10 13 000 of via zakelijk@pure-energie.nl.

Neem contact op
Hoe kan ik mijn dag- en uur verbruik inzien?

Als je een slimme meter hebt, kun je jouw verbruik per uur bekijken. Hiervoor moet je Pure Energie machtigen om jouw meter elk uur uit te lezen. Je kunt deze machtiging eenvoudig geven via Mijn Pure Energie Zakelijk. Ga naar het Verbruiksoverzicht en selecteer 'Dag'. Er verschijnt een blauwe balk bovenin het scherm waarin je ons kunt machtigen.

Inloggen
Is Mijn Pure Energie Zakelijk ook beschikbaar voor grootverbruikers?

De vernieuwde Mijn Pure Energie is ook beschikbaar voor grootverbruikers. Inloggen kan eenvoudig met je klantnummer en bijbehorende wachtwoord.

Inloggen
Wat is Pure Energie Mijn Aansluitingen zakelijk?

Mijn aansluitingen is een platform waarin projectleiders van bedrijven met meerdere aansluitingen of vestigingen eenvoudig overzicht kunnen bewaren in hun energieverbruik en contracten. In het portaal kun je eenvoudig locaties aan- en afmelden van het energienet, het energieverbruik inzien en alle contracten beheren. Vraag nu kosteloos een demo aan.

Meer informatie
CTA P4 machtiging

Toestemming geven

Heb je een slimme meter? Zorg er dan voor dat je ons toestemming geeft om je slimme meter uit te lezen. Je geeft ons dan toestemming om jouw slimme meterstanden vier keer per uur uit te lezen. Je gebruiksgegevens worden dan weergegeven in het verbruiksoverzicht. Zo kun je zien wat je per maand, per week, per dag en zelfs per uur verbruikt

Danny Sijm Teammanager Zakelijk Pure Energie

Danny Sijm

Teammanager Zakelijke Energie
Ik heb een vraag over Mijn Pure Energie
Danny Sijm Teammanager Zakelijk Pure Energie

Danny Sijm

Teammanager Zakelijke Energie