Ontdek de nieuwe Mijn Pure Energie

Laatst bewerkt op 17 november 2022 2 min
Bericht delen

Mijn Pure Energie is compleet vernieuwd en vanaf nu beschikbaar voor al onze klanten. In de vernieuwde omgeving vind je nu nóg makkelijker alle informatie over je energiecontract, zoals je gegevens, meterstanden, verbruiksoverzichten, facturen en je termijnbedrag. Naast het inzien van gegevens, kun je ook eenvoudig wijzigingen doorvoeren.

Eenvoudig en snel
Alle informatie omtrent jouw energiecontract vind je in Mijn Pure Energie. In het Verbruiksoverzicht kun je per maand, per week of zelfs per uur zien hoeveel energie je verbruikt. We maken hierbij onderscheid in stroom, gas en teruglevering. Past je energieverbruik niet meer bij je termijnbedrag? Dan ontvang je vanzelf een melding met daarin het advies om je termijnbedrag aan te passen. Verder kun je nog makkelijker je meterstanden doorgeven, facturen bekijken en je contractgegevens inzien.

CTA MPE Blauw

Inloggen
Inloggen kan via de grote knop rechtsboven op onze website of via deze link. Log in en ga direct aan de slag met de nieuwe Mijn Pure Energie. Inloggen kan met je klantnummer of e-mailadres dat bij ons bekend is en jouw persoonlijke wachtwoord. Lukt het niet om in te loggen? Klik dan op 'Ik kan niet inloggen'. Je ontvangt dan een mail waarmee je je wachtwoord kunt resetten. Doorloop te stappen om opnieuw toegang te krijgen tot Mijn Pure Energie.

Pure Energie App
Ondertussen werken wij verder aan de langverwachte Mijn Pure Energie App. Deze app voor Android en iOS wordt aankomend jaar gelanceerd en is gratis beschikbaar voor alle klanten. Tot die tijd blijft onze Verbruiksmanager App beschikbaar voor klanten met een Pure Energie Meter.

Hulp nodig?
Bekijk dan onze veel gestelde vragen op de website. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met team Klantgeluk. We zijn op werkdagen bereikbaar van 8.00 uur tot 20.00 uur. We helpen je graag.