
Inloggen op Mijn Pure Energie
In ons klantenportaal vind je alle informatie over je energiecontract, zoals je gegevens, meterstanden, verbruiksoverzichten, facturen en je maandbedrag. Naast het inzien van gegevens, kun je ook eenvoudig wijzigingen doorvoeren. Pas snel je maandbedrag
aan of verleng je contract met één druk op de knop. Inloggen op je omgeving kan eenvoudig met je klantnummer en bijbehorende wachtwoord. De inloggegevens voor je persoonlijke account krijg je na je aanmelding via e-mail toegestuurd.
De verbruiksmanager
In Mijn Pure Energie kun je per maand, per week en zelfs per uur zien hoeveel energie je verbruikt. Hierin wordt onderscheid gemaakt tussen je gas- en stroomverbruik. Heb je zonnepanelen op het dak? Dan kun je naast je verbruik ook inzien hoeveel energie je teruglevert aan het elektriciteitsnet.
Meterstanden doorgeven
Heb je geen slimme meter? Dan vragen we je eens in de zoveel tijd om de meterstanden door te geven. Dit kan heel eenvoudig via Mijn Pure Energie. Je hoeft verder niets te doen, wij laten het je weten wanneer je de meterstanden moet invullen.
Termijnbedrag wijzigen
Door regelmatig je energieverbruik te bekijken, weet je zeker of jouw vaste termijnbedrag overeenkomt met jouw verbruik. Je vaste termijnbedrag kun je eenvoudig aanpassen via Mijn Pure Energie. Zo voorkom je onverwachte kosten op een later moment.
De budgetmanager
De budgetmanager toont het verloop van jouw tarief en verbruik gedurende de looptijd van je contract. Wij adviseren je om het termijnbedrag bij te stellen indien nodig. Op deze manier krijg je zicht op het verloop van jouw kosten. Voldoet jouw voorschot aan onze verwachting? Dan hoef je niets te doen.
De budgetmanager is nu tijdelijk alleen nog beschikbaar voor klanten zonder teruglevering (met zonnepanelen) en met een slimme meter.

Vergeet niet de P4-machtiging
Geef ons toestemming
Heb je een slimme meter? Zorg er dan voor dat je een P4-machtiging afgeeft. Je geeft ons dan toestemming om jouw slimme meterstanden vier keer per uur uit te lezen. Je gebruiksgegevens worden dan weergegeven in een mooi overzicht waarin je kan zien wat je per maand, per week, per dag en zelfs per uur verbruikt
Geef toestemming
De Verbruiksmanager app van Pure Energie
Download onze app
De Verbruiksmanager app is alleen beschikbaar voor klanten met een Pure Energie Meter, nu exclusief verkrijgbaar als je kiest voor Pure Energie Zonnepanelen. Met deze app krijg je inzicht in je energieverbruik en kun je precies zien welke apparaten impact hebben op je maandbedrag. Zo kun je op ieder moment van de dag zelf een plannetje maken om energie én kosten te besparen.
Meer informatieKies je eigen energiebron uit Nederland
100% groene energie
Onze groene energie wekken we op met eigen windmolens en zonnepanelen in Nederland. Wij verkopen alleen energie die we zelf opwekken. Meer niet. Het is mogelijk om als klant een energiebron te kiezen. Bijvoorbeeld een windmolen bij jou in de buurt. Zo weet jij precies waar jouw stroom vandaan komt. Log in op Mijn Pure Energie en kies de energiebron waarvan jij groene energie wilt hebben. Daarna hoef je niets te doen. Alleen maar genieten van de 100% groenste energie.

Veelgestelde vragen over Mijn Pure Energie
Neem contact op
Mijn Pure Energie
Je gebruikersnaam is altijd je klantnummer. Je klantnummer heeft zes cijfers en je kan deze vinden op alle officiële correspondentie, zoals de welkomstbrief.
Neem contact op
Mijn Pure Energie
Mijn Pure Energie
Mijn Pure Energie
Mijn Pure Energie
Ik wil een Pure Energie Meter

Heb je hulp nodig?
Heb je hulp nodig bij het inloggen op Mijn Pure Energie of wil je meer weten over de mogelijkheden? Neem gerust contact op. Onze specialisten helpen je graag.Sayenne
Medewerker Klantgeluk